Sıkça Sorulan Sorular
İade ve Değişim
Siparişinizin iptalini, siparişiniz kargo firmasına teslim edilmeden önce sağlayabilirsiniz.
İptal için [email protected] adresine sipariş numaranız ile birlikte e-posta atabilir ya da 0533 793 33 79 WhatsApp iletişim hattın üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Siparişiniz kargo firmasına teslim edildikten sonra iptal işlemi yapılamamaktadır. Kargo firmasına teslim edildikten sonra sadece iade ve değişim işlemleri yapılabilmektedir.
Satın almış olduğunuz ürünleri, kargonuzu teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.
İade etmek istediğiniz ürün / ürünlerin;
- - zarar görmemiş,
- - dış ortamda kullanılmamış şekilde,
- - orijinal kutusu, aksesuarları ve faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir.
İadelerinizi anlaşmalı olduğumuz ARAS kargo ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
Anlaşmamız olmayan diğer kargo firmaları ile gönderilerinizi ücretinizi ödeyerek yapabilirsiniz.
Diğer kargo firmaları ile karşı ödemeli olarak gönderilen kargolar teslim alınmamaktadır.
İadelerinizi ARAS kargo ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
Kargonuzun adresinizden teslim alınması kargo firmalarının sunduğu / sunmadığı bir hizmettir. Bu hizmetin hangi koşullarda ve nasıl verileceği kargo firmasının inisiyatifindedir.
Kargo firmalarının vermeyi taahhüt ettiği hizmetlerle ilgili şikayetlerinizi yine kargo firmalarının müşteri hizmetlerine iletebilirsiniz.
ARAS kargo firmasına 444 25 52,
Hayır, online kredi kartı ile yapmış olduğunuz alışverişin iadesi sadece ödemenizi yapmış olduğunuz kredi kartına yapılmaktadır.
Banka havalesi ile yapılan ödemeler, havale / eft ile iade edilmektedir.
Kapıda nakit ve kapıda kredi kartı ile yapılan ödemeler, havale / eft ile iade edilmektedir.
Firmamıza ulaşan bütün kargolar 1 – 3 iş günü içinde işleme alınmaktadır.
Kargonuzun firmamıza ulaşıp uluşmadığı bilgisini, kargo firması tarafından size verilen kargo takip numarası üzerinden kontrol edebilirsiniz.
İadenizin durumu hakkında bilgilendirmeler sms, e-posta ve gerekli durumlarda telefon ile aranarak yapılmaktadır.
Detaylı bilgi için sipariş numaranız ile birlikte [email protected] adresine e-posta gönderebilirsiniz.
Kredi kart ile yapılan ödemelerin iadeleri bankanıza da bağlı olarak 1 -3 iş günü içinde ekstrenize yansımaktadır.
İadeniz; Deery tarafından yapıldığında sms ve e-posta yoluyla bilgilendirme yapılmaktadır. Bu bilgilendirmeden sonra süreci bankanız üzerinden takip edebilirsiniz.
Taksitli yapılan alışverişlerin iadesi Deery tarafından bankanıza tek seferde yapılmaktadır.
Bankanız ise iadeyi taksitli olarak ekstrenize yansıtmaktadır.
Talep etmeniz durumunda iadeniz, hesabınıza iade / hediye çeki olarak tanımlanır.
İade / hediye çekiniz e-posta adresinize tanımlanmaktadır. Dilediğiniz zaman dilediğiniz siparişte üye girişi yaparak hediye çekinizi kullanabilirsiniz.
Birden fazla iade / hediye çeki tek bir siparişte kullanılabilir.
Kullanılmayan iade / hediye çeki miktarını farklı ürün satın alımlarında kullanabilirsiniz.
Kargo ve Teslimat
Yurtiçi bütün gönderiler, tercihinize göre, anlaşmamız bulunan Aras Kargo, UPS Kargo veya Sendeo Kargo ile sipariş esnasında belirttiğiniz adrese teslim edilmektedir.
Siparişinizi oluştururken dilediğiniz kargo firmasını tercih edebilirsiniz.
Siparişleriniz işleme alındıktan sonra 24 saat içinde kargo firmasına teslim edilmektedir. Siparişinizin adresinize teslimi, ikamet ettiğiniz şehre bağlı olarak 1-5 iş günü içinde gerçekleşmektedir.
Kargo takip numaranız, siparişiniz kargo firmasına teslim edildikten sonra sms ve e-posta yolu ile gönderilmektedir.
Siparişinizi "Hesabım > Siparişlerim > Sipariş detayı" sayfasında yer alan “Kargo Takip” linkinden takip edebilirsiniz.
Üye olmadan sipariş veren müşterilerimiz siparişlerini Misafir Sipariş Takip sayfasından yapabilirler.
*Kargo firmaları bazı köy, bucak ve beldelere haftanın belirli günlerinde teslimat yapıyor olabilir. Bu konuda detaylı bilgi için kargo firması ile görüşebilirsiniz.
Kargo takip numaranız, siparişiniz kargo firmasına teslim edildikten sonra sms ve e-posta yolu ile gönderilmektedir.
Siparişinizi "Hesabım > Siparişlerim > Sipariş detayı" sayfasında yer alan “Kargo Takip” linkinden takip edebilirsiniz.
Üye olmadan sipariş veren müşterilerimiz siparişlerini Misafir Sipariş Takip sayfasından yapabilirler.
Yurtiçi bütün gönderilerde kargo ücretsizdir.
Vermiş olduğunuz adreste bulunmamanız durumunda, kargonuz adresinize en yakın kargo şubesinde bekletilir. 3 gün içinde paketinizi şubeden almanız gerekmektedir. Aksi takdirde siparişiniz tarafımıza iade edilir.
İade edilen siparişlerin yeniden gönderilmesini 0533 793 33 79 WhatsApp iletişim hattımız üzerinden ya da [email protected] adresine mail atarak talep edebilirsiniz.
Deery.com.tr üzerinden verilen bütün siparişler, sipariş esnasında vermiş olduğunuz adrese teslim olarak gönderilmektedir.
Maalesef her bir sipariş tek bir adrese gönderilmektedir.
Siparişinizi verdikten sonra sistem üzerinden yapacağınız adres değişiklikleri mevcut siparişinize yansımamaktadır!
Adres değişikliği taleplerinizi Deery Destek ekibimize [email protected] ya da 0533 793 33 79 WhatsApp iletişim hattı üzerinden iletebilirsiniz.
Siparişinizin kargoya verilmiş olması durumlarında talebiniz kargo firmasına iletilmektedir. Kargo teslimat süresi kargonuzun yeniden yönlendirilmesi durumlarında daha uzun sürebilmektedir.
Aras ve UPS kargo resmi tatil günlerinde teslimat yapmamaktadır.
Aras kargo hafta içi 08:30 - 18:00 – Cumartesi günü 08:30 – 13:00 saatleri arasında mesai yapmaktadır.
UPS kargo hafta içi 08:30 – 18:00 saatleri arasında mesai yapmaktadır. Cumartesi günü teslimat yapılmamaktadır.
Aras kargo firmasına 444 25 52,
UPS kargo firmasına 0850 255 00 66 telefon numaraları üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Ödeme Seçenekleri
Ödemenizi;
- - banka havalesi,
- - online kredi kartı,
- - kapıda nakit ve kredi kartı ile ödeme seçenekleri ile ödeme yapabilirsiniz.
Deery, en yüksek güvenlik sertifikalarından biri olan 256 bit EV SSL (yeşil bar) bulunmaktadır. Tarayıcınızın adres çubuğunda firma ismimiz “Deri Ayakkabı Sanayi ve Ticaret Ltd Şti” olarak yer alır.
Kredi kartı ödeme altyapısı olarak Iyzico firması ile çalışmaktayız. Iyzico tarafından sağlanan üstün güvenlikli altyapı ile kredi kartınız ile güvenle alışveriş yapabilirisiniz.
Kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde saklanmamaktadır.
3D Secure ile ödemeleriniz sadece telefonunuza gelecek olan doğrulama koduyla gerçekleşmektedir.
Maximum, Card Finans & Advantage, Paraf , World, Axess, Bonuscard ‘ ait kredi kartlarınız ile vade farksız 2 ve 3 taksit seçeneği mevcuttur.
Ödeme adımında kredi kartınızın ilk 6 hanesini girmeniz durumunda kartınızın desteklediği taksit seçenekleri sistem tarafından otomatik olarak gösterilmektedir.
Vade farklı ile 6, 9,12 aya kadar ödeme seçeneği mevcuttur.
*Kapıda kredi kartı ile ödeme siparişlerinizde taksit seçeneği bulunmamaktadır.
Hayır. Iyzico altyapısı şu an için kredi kartlarında bulunan puanların kullanımına olanak sağlamamaktadır.
Ödeme ekranında “Kredi kartı ile ödeme” yöntemini seçerek banka / debit kartınız ile sipariş verebilirsiniz.
Banka / debit kartlarına taksit seçeneği bulunmamaktadır.
Evet. Ödeme esnasında banka havalesini seçeneği ile sipariş verebilirsiniz. Banka hesap bilgileri için https://deery.com.tr/bilgi/banka-hesap-bilgileri adresini ziyaret edebilirsiniz.
Kapıda Ödeme
4999 TL ‘ye kadar olan siparişlerinizde kapıda ödeme seçeneği bulunmaktadır.
Stokta mevcut olan bütün modellerde kapıda ödeme seçeneğini kullanabilirsiniz.
Stokta olmayan ve ön siparişi mümkün olan ürünlerde kapıda ödeme seçeneği sunulmamaktadır.
Kapıda ödeme yöntemi tercih edilen bütün siparişlere 89,90 TL kapıda ödeme hizmet bedeli eklenmektedir.
Kapıda ödeme hizmet bedeli ödenerek satın alınan ürünler iade edilmek istenmesi durumunda; siparişte yer alan ürün bedelleri hesabınıza iade edilmekte olup, kapıda ödeme hizmet bedeli iade edilmemektedir.
Evet, kapıda kredi kartınız ile tek çekim ödeme yapabilirsiniz.
Ne yazık ki kapıda ödeme hizmetinde taksit seçeneği mevcut değildir.
Kapıda ödeme seçeneğini ile satın almış olduğunuz ürün / ürünlerin iadesi talebiniz doğrultusunda hediye çeki ya da banka hesabınıza havale ile yapılmaktadır.
Faturanızın arkasında yer alan iade / değişim formunu banka hesap bilgilerinizi de içerecek şekilde eksiksiz olarak doldurmanız ve iade koşullarına uygun şekilde ürün / ürünleri geri göndermeniz gerekmektedir. (bkz. İade koşulları)
Gönderiniz firmamıza ulaştıktan 1 – 5 iş günü içinde talebiniz sonuçlandırılır.
Hayır, kapıda ödeme hizmet bedeli olarak tahsil edilen tutar iade edilmemektedir.
Telefon ile onayı alınamayan siparişler 1 iş günü sonunda iptal edilmektedir.
İptal edilen siparişinizin tekrar işleme alınması için 0533 793 33 79 WhatsApp iletişim hattı üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Hayır, Aras ve UPS kargo firmalarının bu şekilde bir hizmeti bulunmamaktadır. Kurye ödemeyi aldıktan sonra kargonuzu teslim etmektedir.
Satın almış olduğunuz ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde ücretsiz olarak iade veya değişim talebiyle geri gönderebilirsiniz.
Hayır, şeffaf kargo ile gönderim yapılmamaktadır.